Понеділок
14.10.2019
16:28
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Нагірненська СЗШ І-ІІІст.
Головна Реєстрація Вхід
кафедра класних керівників »
Вітаємо на сайті нашої школи! Приємної подорожі по сторінках нашого сайту!!!
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Журнали, газети КОЛОСОК

Освітній портал

Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Незабутній  листопад

(сценарій заходу,  присвячений  утворенню   Західно-Української Народної Республіки)

силка на  сценарій нижче                /graffiti/zunr.doc

 

Свято осені

(сценарій заходу для  початкових класів)

Свято проводиться  у класі: зала святково прикрашена фарбами осені: листя овочі, фрукти; українські рушники; вислови про осінь, врожай. (Лунає спокійна музика).

Вчитель         От і листопад стоїть на порозі, Розфарбовує гарно ліси.

Щедра осінь давно у дорозі –

І добра принесла і краси...

І красою нам очі милує,

Тішать серце рясні кольори...

І врожаєм хорошим дивує,

Усміхається сонце згори.

Діти             1. Ми сьогодні зійшлися на свято,

           Щоб здружитись, як добра сім я.

           Свят, нам кажуть, ще буде багато,

           Як пісень навесні в солов'я.

  1. Але осінь у жовтому листі

В цьому році найкраща у нас.

Глянь: калина в червонім намисті

Завітала сьогодні у клас!

  1. Вперше в школі ми світ пізнаємо

І традиції наші, й буття.

В Україні усі ми живемо

І будуємо щасливе життя.

Троє дітей: дівчинка в українському вбранні - хліб - сіль ,1хлопчик - в'язка бубликів, 2хлопчик - кошик з фруктами

Д.         Хліб наш насущний, будь в нас довіку

             В кожній родині, на кожнім столі.

             В трудну годину і в радість велику.

Сійся, родися на рідній землі!

Хл.      Хлібом ми радо гостей зустрічаєм.

             На рушникові рясному несем.

             Все найдорожче, що в серденьку маєм,

             Радісно друзям своїм віддаєм.

Хл.     Ми ж українці, душею багаті.

Працею славен народ наш завжди.

Хочем, щоб хліб був у кожного в хаті

І не було в вас ніколи біди!

Вручають хліб гостям

Осінь, осінь,

В гості тебе просимо

З щедрими хлібами, високими снопами,

З листопадом і дощем, з перелітнім журавлем.

Входять ОСІНЬ + ВЕРЕСЕНЬ,  ЖОВТЕНЬ,  ЛИСТОПАД

Осінь      Добрий день! В добрий час!

                 Рада дуже бачить вас!

                 Я - Осінь чарівна й ясна.

Я - дивна, наче казочка сама.

Тримаю пензлик у руках,

Малюю я в садках, в гаях.

Малюю всюди - тут і там,

Щ об догодити, любі, вам.

Я не сама до вас прийшла

Трьох братів я привела,

Їх за описом впізнайте

Як їх звати?

Відгадайте.

Вересень         Перший місяць - вересень, я смачний.

                           Вам дарую яблука запашні,

                           Груші, сливи, дині і виноград -

То солодка радість для всіх малят.

Жовтень         Врожай добротний зібрано без втрат.

 І ось прийшов сьогодні на світанні

 У гості жовтень - Вересня я брат.

Листопад        Я листопадом звуся недарма,

                           З дерев останнє листя обриваю.

                           Вітер понад лісом співа - гуде –

                           Засипайте швидше, зима іде.

На згадку про цю пригоду запрошую всіх на ЯРМАРОК!

МУЗИКА «Ярмарок»

1 торговець            Увага! Увага!

                                   Спішіть - поспішайте!

                                   Господарі й гості, глядіть не минайте!

                                   На ярмарок прошу гуртом, поодинці,

                                   На вас тут чекають чудові гостинці.

2 торговець   На ярмарку нашім веселім, багатім

Є чим дивувати і є що придбати,

Тут щедрі дарунки із саду й городу

Тут пісня і жарти усім в нагороду.

ВИХОДЯТЬ ДІВЧАТА - ОВОЧІ

Диня       Ви на мене подивіться,

                 Я дівиця круглолиця,

                 Жовтобока, запашна,

                 А до того ж і смачна.

Цибуля         Я цибуля хоч гірка,

                        Та корисна я така.

                        Я й цілюща, кожен знає,

                        Від хвороби захищаю.

Картопля    Купуйте куштуйте усі бараболю.

                        Варіте і смажте із сіллю й без солі

                        Сто страв господиня з картоплі готує,

                        Картопля як хліб, вона всіх нагодує.

Капуста          Я капусточка гарненька,

                          Я кругленька чепурненька

                          З мене страви всі смачні

                          Їжте й дякуйте мені.

РОЗХОДЯТЬСЯ

1 торговець   А он, дивись! Гарбуз іде зі своєю донечкою - морквинкою.

2 торговець   А я чула, що він хоче їй на ярмарку справжнього нареченого знайти!

ВХОДЯТЬ ГАРБУЗ  І МОРКВИНКА

Гарбуз        Я - Гарбуз, я радість ваша.

                     Бо насіннячко смачне!

                     А яка із мене каша!

                     Словом, люблять всі мене.

Щиро, друзі, вас вітаю,

Я схвильований до краю:

Хочу донечку –

 Морквинку заміж віддати.

Морквинка            Я морквинка - морквиця, Молоденька, білолиця. Пийте сік із морквички

                                    І рум'яні будуть щічки.

Гарбуз   А, щоб вибрати тобі доброго чоловіка, скликав я зі своєї Городньої держави наречених. Вибирай сама!

ВИХОДЯТЬ ОВОЧІ - ХЛОПЦІ  ВИХВАЛЯЮТЬСЯ

Часник         Я часник біленький і такий пахучий,

                        І такий зубастий, і такий пекучий.

Помідор       Хоч я не стрункий і на зріст невисокий

                        Та маю червоні гладесенькі щоки.

Гарбуз          Ну, що ж? Можна і весілля святкувати.

Морква        Дощик, дощик капає дрібненько

                        Не боюся я дощу, бо я веселенька.

ПІСНЯ ПРО ДОЩИК

1.  Дощик сиплеться з кленочка,
Дощик жовтий
, золотий,

А зелені ще дубочки

Хочуть осінь обійти.

2.  Дощик сиплеться і пада
По стежині дріботить

І веселим листопадом

Вітер грається й біжить.

3.  Дошик капає сильніше,
Грай музико
, дужче грай,
Чобітки високі взую

По калюжам потанцюю.

 

1. В осінній день, в чарівну пору

Ти в ліс притишений пройдись.

І підніми голівку вгору –

У синє небо подивись.

2.Воно таке бездонне й чисте –

Злетіти хочеться увись!

Безмежне, гарне, урочисте...

Поглянь в блакить і усміхнись!

3.На тлі блакитного простору

Дерева в золоті стоять.

То ж підніми голівку вгору –

Там гуси - лебеді летять!

4.Щоб хліб в нас був і овочів чимало,

Всі вставали рано, на зорі.

Люди тяжко працювали.

Українці - справжні трударі!

5.А тепер вже можна відпочити,

Як зібрали гарний урожай.

Є пшениця, гречка. просо, жито,

Овочів і фруктів - через край!

6.Будуть всі і ситі і багаті.

Буде скрізь лунати пісня й сміх.

Ну, а на сьогоднішньому святі

Ми гарнесенько розказали про всіх.

7.І про моркву й часничок зубатий,

Про цибулю, редьку й буряки,

Бо зійшлись усі на гарне свято

Гарбузові дружні свояки.

Осінь             Час мені уже прощатись,

                        Треба далі відправлятись.

                        З вами весело співати, танцювати

                        І буде мені тепер що пригадати!           

.                       На доброму ярмарку ми побували,

                       Одні продавали, інші купували

                  

                    Співали, сміялись та й жартували.

                        А тепер вже й додому час.

 

 

                       Нам осінь, щедра і багата

                       Врожай свій принесла

                       У кожну хату, в школу, усюди.

                       Нехай живуть завжди

                       В достатку люди!

- Свято наше закінчується. Ми бажаємо, щоб завжди на ваших столах був достаток, щоб вам було що продавати і за що купувати.

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Вимоги до особистості класного керівника

1. Суспільно-гуманістична спрямованість, яка передбачає:

  • високий рівень самосвідомості, суспільної та національної свідомості;
  • усвідомлення громадянського обов'язку, високий рівень політичної культури та культури міжнаціонального спілкування;
  • високий рівень моральної вихованості;
  • соціальну активність і відповідальність;
  • володіння навичками суспільно-гуманістичної роботи, вмінням творчо працювати, використовувати й цінувати колективний досвід, критично оцінювати досягнуте;
  • володіння вмінням брати участь у співпраці, співтворчості;
  • здатність до прояву громадянської активності на благо суверенної України.

2. Професійно-педагогічна спрямованість, сутністю якої є:

  • розуміння соціальної ролі педагогічної професії, інтерес до дитини як суб'єкта діяльності, вміння розуміти її потреби й особливості, складність і неоднозначність внутрішнього світу;
  • педагогічна спостережливість; педагогічний такт.

3. Високий рівень педагогічної майстерності, який передбачає:

  • знання основ предмета, завдань і категорій педагогіки;
  • знання вікових, анатомо-фізіологічних та психічних особливостей розвитку учнів, соціального формування особистості; розуміння суті, мети, завдань, форм і методів виховання;
  • знання індивідуально-психологічних та індивідуально-типологічних особливостей вихованців;
  • володіння вміннями й навичками організації виховної діяльності школярів, визначення рівня вихованості учнів, вміннями проектування розвитку особистості в колективі, планування, відбору, узагальнення навчально-виховного матеріалу;
  • володіння прийомами й засобами педагогічної техніки, вмінням встановлювати педагогічне доцільні взаємовідносини з окремими учнями, малими групами, учнівським колективом, батьками, вчителями, аналізувати свою діяльність і діяльність колективу, результати роботи.

Основні функції класного керівника

Організаторські:

  • планування і координація всієї виховної роботи з класом;
  • надання допомоги активу в організації класу;
  • встановлення зв'язків із учнівським та педагогічним колективами, батьками, громадськістю;
  • забезпечення єдності педагогічних вимог до учнів;
  • ведення документації в класі;
  • сприяння розвитку самоврядування в колективі.

Аналітико-узагальнюючі:

  • сприяння всебічному розвитку учнів на основі вивчення і врахування їхніх індивідуально-психологічних особливостей.

Координаційно-узгоджуючі:

  • У забезпечення узгодженості роботи учнівського, вчительського, батьківського колективів.

Психологічні:

  • У встановлення довірливих стосунків із вихованцями,
  • зняття-психологічного напруження в учнівському колективі.

Стимулюючо-гальмівні:

  • активізація чи гальмування учнівської діяльності залежно від її спрямованості.

Зміст роботи класного керівника

  1. Вивчення учнів.
  2. Об'єднання учнів у колектив.
  3. Співпраця із дитячими та молодіжними організаціями.
  4. Робота з батьками, громадськістю.
  5. Співпраця із культурно-освітніми та позашкільними установами.
  6. Співпраця із шкільним психологом.
  7. Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманістичної, фізкультурно-оздоровчої, організаторської, ціннісно-орієнтаційної.
  8. Індивідуальна робота з учнями.

Зміст ВИХОВНОЇ роботи класного керівника

  1. Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету на основі відродження національних традицій.
  2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  3. Духовно-моральне виховання, домінантою якого є орієнтація на загальнолюдські цінності.
  4. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  5. Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  6. Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  7. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  8. Врахування інтересів дітей.
  9. Організація роботи з батьками.

"Золоті правила" класного керівника

  1. Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
  2. Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  3. Учитель має бути відвертим у стосунках з усіма учнями.
  4. Учитель має бути веселим, жартівливим.
  5. Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
  6. Учитель має бути доброзичливим.
  7. Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  8. Гасло вчителя: "Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням".
  9. Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати в ній вогник самоповаги.
  10. Класний керівник має створити учнівський колектив, у якому панують доброзичливі стосунки, шанобливе ставлення один до одного.
  11. Педагог повинен приймати тільки обдумані рішення.
  12. Учителю слід любити й захищати дитину, поважати її почуття.
  13. Учителю необхідно виховувати в дітей самодисципліну.
  14. Учитель - це та людина, яка любить дітей, володіє педагогічною майстерністю, постійно пробуджує в юному серці бажання бути сьогодні кращим, ніж учора, почуття поваги до самого себе.

Схема складання психолого-педагогічної характеристики особистості школяра
1. Загальні дані.

  1. Прізвище, ім'я.
  2. Вік.
  3. Клас.
  4. Загальний фізичний розвиток.
  5. Стан здоров'я..
  6. Умови життя в сім'ї.

2. Навчальна діяльність.

  1. Здатність до навчання:
  2. особливості уваги (ступінь розвитку довільної уваги, її зосередженість, стійкість, здатність до розподілу уваги);
  3. рівень усвідомлення вивченого матеріалу, швидкість осмислення;
  4. індивідуальні особливості пам'яті (швидкість і міцність запам'ятовування, легкість відтворення);
  5. розвиток мислення (здатність розрізняти істотні та другорядні ознаки предметів і явищ, рівень засвоєння загальних і абстрактних, понять);
  6. рівень розвитку уяви.
  7. Старанність у навчальній роботі.
  8. Інтерес до занять, ставлення до навчання (сприйняття заохочування чи покарання з боку вчителів і батьків, основний мотив навчальної діяльності).
  9. Вміння вчитися (дотримання режиму дня, організованість, вміння самостійно працювати з книгою, завчати матеріал, контролювати себе, складати плани, конспекти тощо).

3. Особливості характеру й темпераменту.

  1. Яскраво виражені позитивні й негативні риси характеру: спрямованість особистості у ставленні до людей, навчання, праці, самого себе (чуйність, доброта, колективізм, ретельність, бездушність).
  2. Особливості темпераменту, рівень працездатності, товариськості. Переважний настрій (веселий, сумний, пригнічений), стійкість настрою, причини зміни настрою.

 

Форма входу

Пошук

Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



Відділ освіти Самбірської РДА