Неділя
29.12.2024
20:03
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Нагірненський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Ралівської сільської ради Самбірського району Львівської області
Головна Реєстрація Вхід
Новини школи »
Вітаємо на сайті нашої школи! Приємної подорожі по сторінках нашого сайту!!!
Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [359]
Мої новини [746]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 54

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Журнали, газети КОЛОСОК

Освітній портал

Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Головна » Файли » Мої файли

Звіт директора школи
[ Викачати з сервера (1.29 Mb) ] 01.06.2014, 16:36

Звіт директора Нагірненської СЗШ І-ІІІ ст. Пиць О.І.

про свою діяльність на посаді протягом 2013-2014н.р.


 

      Шановні присутні! Закінчується 2013-2014 навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом цього навчального року.

     Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

     Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся нормативно-методологічна діяльність навчального закладу спрямована на:

- впровадження інноваційних ідей та технологій у навчально-виховний процес;

- створення необхідних умов для формування громадянина,

- формування у школярів бажання і уміння вчитися; вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;

-  розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей;

- забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення.

- соціальний захист дітей та підлітків які потребують підтримки.

1.Загальні відомості про школу.

         Нагірненська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Самбірського району Львівської області є комунальною  власністю Самбірської районної ради. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти  Самбірської райдержадміністрації, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1963 році.

         У 2013-2014 навчальному році працює 33 педагогічних працівників, з них 4 - сумісники, 2 у відпустці по догляду за дитиною, 3 - на час відпустки по догляду за дитиною основного працівника та 10 працівників з числа обслуговуючого персоналу. У школі навчається 121 учень у 1-11 класах, 12 дітей відвідують короткотривалу дошкільну групу з підготовки дітей до школи. У школі навчаються учні з Нагірного, Черхави, Задністря. Середня наповнюваність класів 11 учнів.

 2. Кадрове забезпечення.

    У 2013-2014 навчальному році штатними працівниками Нагірненська СЗШ І-ІІІ ст. була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до наказів відділу освіти та фахової освіти педпрацівників. Відповідно до Державного стандарту освіти України всі педагогічні працівники пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що учитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, а й заступники, педагог організатор, практичний психолог непогано володіють навичками роботи з оргтехнікою, яка розміщена у їх кабінетах, комп’ютерному класі та використовується для адміністративної роботи.

 На 01.05.2014р.:9 – учителів, мають вищу кваліфікаційну категорію, - 8 - першу категорію, 8 - другу категорію, 6 - спеціаліст. Педагогічні звання мають: «учитель методист» - 1 , «старший учитель» - 7 . У розрізі базових дисциплін школа укомплектована педагогічними кадрами на 100%.

3. Методична робота.

У школі діє система методичної роботи. ЇЇ сітка створена на діагностичній основі.  Цей навчальний  рік школа працює над проблемою «Підвищення професійного рівня педагогічних працівників – шлях до всебічного розвитку учнів».

      Керівництво методичною роботою здійснює ЗНВР Дуркалець Л.Я., яка працює на базі методичного кабінету заступника. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету (кабінет заступника з НВР), де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих груп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, технічні засоби (комп’ютер, копіювальна техніка), тощо.

    До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються всі вчителі школи. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання, тощо. У цьому навчальному році у школі було проведено окружні семінари: вчителів біології та хімії, історії, трудового навчання та директорів;

   Атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до вимог Типового положення про атестацію педпрацівників, в 2013-2014р. атестовано 8 педагогічних працівників, з них: на підтвердження:

 вищої категорії - 2 ( Завада О.І., Ільчак А.А.;

І кваліфікаційної категорії – 1( Завада Л.М.);

на присвоєння: І кваліфікаційної категорії – 1 (Роман Г.М.);

ІІ кваліфікаційної категорії – 4 (Бобак М.І., Денега М.А., Юськів О.П., Мущенська Б.Б.);

педагогічного звання «старший учитель» - 1 (Ільчак А.А.)

У цьому навчальному році було атестовано і мене, як директора школи на відповідність займаній посаді. Атестацію пройдено успішно.

         Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи.

          Педагоги школи є активними учасниками ярмарки педагогічних технологій. У цьому році на районному фестивалі педагогічної майстерності номінації «Мій кращий урок» 1м.- урок основ здоров’я Бондарець Н.І., 3м:урок основ християнської етики Мащак Л.Л., урок німецької мови Роман Г.М.; В номінації «Мій кращий позакласний захід» лауреат Жила Д.С.; конкурс навчальних методичних посібників 2м. дидактичний матеріал до уроків німецької мови Роман Г.М.; конкурс огляд кабінетів 2м. кабінет інформатики, конкурс огляд фотоматеріалів «Організація навчального середовища в 1 класі» 2 м.  Платко С.Т. конкурс фізкульт хвилинок у початкових класах Жила Д.С.. Лише одне напрацювання нашої школи побачить світ у друкованих виданнях: сценарій «Світа казки» вчителя початкових класів Платко С.Т. у журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід». Альтернативою я вбачаю розміщення у наступному навчальному році статтей та розробок учителів не тільки на сторінках видань а й на офіційному веб-сайті школи.

             Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, тощо.  Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про проведення навчально-виховного процесу на достатньому та високому рівні.

 4. Навчальна діяльність учнів.

    Протягом 2013-2014 навчального року робота педколективу була спрямована на розвиток та саморозвиток особистості школярів. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2013року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років. Усі минулорічні випускники склали державну підсумкову атестацію та отримали документи про освіту.

  Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних конкурсів. Цього року учасниками конкурсу юних знавців фізики «Левеня» стали 6 учасників, а конкурсу юних знавців математики «Кенгуру» - 41 учасник, Міжнародний учнівський конкурс юних істориків «Лелека» - 14 учасників, природничий інтерактивний конкурс «Колосок» - 37 учасників, Міжнародний конкурс по інформатиці «Бобер» - 5 учасників.

Покращились показники участі наших школярів у районних олімпіадах. Учні, які стали призерами районного етапу всеукраїнських учнівських олімпіад отримали:1місце - 2; 2 місце - 3; 3 місце – 4.

5. Виховна та позакласна робота.

    Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:

Національно-патріотичне виховання;

Превентивне виховання;

Моральне виховання;

 Художньо-естетичне виховання;

 Громадянське виховання;

 Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя;

Родинне виховання;

Екологічне виховання;

Удосконалення та розвиток учнівського самоврядування.

Правовиховна робота.

    Учні нашої школи є постійними учасниками та переможцями різноманітних районних конкурсів.

    Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування «Шкільний парламент». Силами активістів парламенту під керівництвом Бобак М.І. та за допомогою учителів, класних керівників були організовані тематичні шкільні вечори. Також членами учнівського самоврядування частково перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання, стан класних кімнат на перервах та озеленення класів, школи. Згідно плану, щопонеділка  відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу.

 6. Соціальний захист.

    Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій: сиріт і позбавлених батьківського піклування( 6 ); інвалідів(  2 ); чорнобильців(  --  ); малозабезпечених(  3  ); з неповних сімей(  17 ); багатодітних сімей ( 29 ).

    Деякі діти з пільгових категорій за кошти районного бюджету мають змогу оздоровитися у дитячих оздоровчих таборах державного значення. Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти позбавлені батьківського піклування щоденно отримують безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні.

 7. Співпраця з батьками.

    Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

8. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

    Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічно діти проходять медичне обстеження.  Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формується спеціальна медична група, а також уточнені списки учнів підготовчої та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Працівники школи щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні за графіком. Працівник їдальні проходить медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у  школі.  Всі працівники отримали відпускні та оклади на оздоровлення влітку 2013 року.

    Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст.22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням, яке  відбувається згідно графіку у їдальні школи. Однак не організовано гаряче харчування  учнів 5-11 класів.

 9. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

    Робота з охорони праці , безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначено відповідального за організацію роботи з охорони праці(Дуркалець Л.Я) та безпеки життєдіяльності у закладі, сплановані заходи.

    На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожний кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

 Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

 10. . Фінансово-господарська діяльність.

    Будівля школи прийнята в експлуатацію 50 років назад. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Вчасно здійснювалися централізованою бухгалтерією відділу освіти проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв. За позабюджетні кошти здійснюються поточні ремонти коридорів та приміщень школи, закупівля миючих, дезінфікуючих засобів для  прибирання приміщення. За рахунок благодійних здійснено ремонти та підготовку класних кімнат до навчального року.

    Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими сучасними стендами, активно проводиться робота по озелененню коридорів.  Проведено ремонт підлоги у вестибюлі , кабінеті виховної роботи та у 8 класі.  Спільними силами працівників школи батьків було облаштовано ще один колодязь та проведено роботи по підведенню води з нового колодязя до школи. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах та території. Укладено угоду на періодичне вивезення сміття з території школи.

Підготовлено проектну документацію на добудову спортивно-розважальної кімнати з метою покращення умов для всебічного естетично-спортивного розвитку школярів. Школа прийнявши минулого року  участь у конкурсі мікропроектів по енергозбереженню та дообладнанню внутрішньої вбиральні в приміщенні школи, завершила проект по заміні вікон та дверей у вересні – жовтні 2013 року. Однак через недостатнє фінансування з районного та обласного бюджетів мікропроекту  по дообладнанню внутрішньої вбиральні, роботи по даному проекту не були виконані. Дякуючи співпраці з Ралівською сільською радою, у відповідності до рішення ради виділено цільову субвенцію районному бюджету для Нагірненської СЗШ І-ІІІ ст. в сумі 9,5 тис.гри на придбання крісел (3,5 тис.грн.) та утеплення приміщення внутрішньої вбиральні (6 тис.грн.)

  11. Управлінська діяльність.

    Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

    У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Ведеться електронний документообіг з відділом освіти, створено сайт школи, що дає можливість оперативно подавати інформацію громадськості про роботу школи. Звичайно в процесі праці виникають і проблеми. Але вони обговорюються й виробляються різні варіанти вирішення, з яких обирається найбільш оптимальний і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.


 


 

Категорія: Мої файли | Додав: Нат
Переглядів: 1660 | Завантажень: 76 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання



Відділ освіти Самбірської РДА